| Auteur |
Bericht |
JohnO-fotografie
Blootvoets

|
Geplaatst:
Za 06 Mrt , 2010 11:17 11 |
|
Hallo allemaal.
Mijn naam is John en ben al jaren actief als fotograaf.
Mijn vrouw is helemaal verzot op hoge hakken in alle soorten en maten,op het moment mischien wel 160 paar in de kast staan.
Omdat mijn vrouw vaak poseert als model voor mij,maar ook voor andere fotografen,heeft ze dus al een aardige collectie bij elkaar gekocht of gekregen. Zelf ben ik er ook helemaal op verzot,het maakt een vrouw sexy en explosief,zodra en vrouw hoge hakken aantrekt met daarbij de juiste panty of kousen veranderen ze in een diva ! Tenminste dat is hoe ik het meestal ervaar.
Geinspireerd door de grote hoeveelheid highheels van mijn vrouw ben ik begonnen met het fotograferen van hoge hakken in een soort postervorm,de reacties die ik hierop krijg zijn super ! Zowel vrouwen als ook mannen vinden het geweldig mooi,ik zal hier op deze website regelmatig eens wat foto's plaatsen,graag hoor ik jullie reacties hier op.
Groetjes John.
www.mijneigenstijl-online.eu
www.johno-fotografie.hyves.nl |
|
|
|
|
 |
collante
Lage schoen

|
Geplaatst:
Za 06 Mrt , 2010 13:54 13 |
|
Hi John, als één van de erg weinig vrouwelijke leden wil ik je veel plezier wensen op deze site.
Ben benieuwd naar je foto's en ga ook zeker kijken
Grtz, Collante |
|
|
|
|
 |
collante
Lage schoen

|
Geplaatst:
Za 06 Mrt , 2010 14:07 14 |
|
Net gezien wat je in het foto-album hebt gezet. WOW! Heel mooie en vaak fantasievolle foto's.
Ben jaloers op de schoenencollectie van je vriendin en vind dat ze heel mooie voeten heeft. Je mag blij zijn met zo'n model!
Collante |
|
|
|
|
 |
Anastasia
Schoen met hakje

|
Geplaatst:
Za 06 Mrt , 2010 20:36 20 |
|
Het lijkt mij leuk om jouw foto's eens te zien hier. Wow 160 paar ik ben ook jaloers!! |
|
|
|
|
 |
Peter
Stilettohak

|
Geplaatst:
Zo 07 Mrt , 2010 9:26 09 |
|
Hi John,
Welkom op naaldhakken.info hoop dat je onze site mag verrijken met je foto's en kennis. Mochten er vragen zijn hoor ik het graag.
groet
Peter |
_________________ Be Yourself - Wat de rest denkt of vindt is niet belangrijk ! |
|
|
|
 |
|
|